Μαζί για το Χαϊδάρι

Γραφείο συνδυασμού

Στρ. Καραϊσκάκη 81
Χαϊδάρι
12461
2105811930
kostasfourlis@gmail.com

Ο Δουβιτσας Κωσταγγελος (Αγγελος), υποψηφιος Δημοτικος Συμβουλος με το συνδυασμο "Μαζι για το Χαϊδαρι".

2014-04-09 00:10

ΔΟΥΒΙΤΣΑΣ ΚΩΣΤΑΓΓΕΛΟΣ (ΑΓΓΕΛΟΣ)

ΑΣΚ. ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Γεννήθηκα  και μεγάλωσα στο Χαϊδάρι, όπου και πήγα σχολείο. Αποφοίτησα  το 2008, όπου και εισήχθην αριστούχος στη Νομική Σχολή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου , από όπου αποφοίτησα το 2013.Γονείς μου είναι ο ιατρός – ειδικός παθολόγος Δουβίτσας Θεόδωρος, με γραφείο στο Χαϊδάρι, και η Τριαλώνη Μαριλένα, επίσης ιατρός – μικροβιολόγος, και οι δύο κάτοικοι Χαϊδαρίου. Έχω και μία μικρότερη αδερφή, τη Μελίνα- Βασιλική, 9 χρονών.

        Εδώ και, περίπου, ενάμιση χρόνο, κάνω την άσκηση μου ως ασκ.  Δικηγόρος- συνεργάτης στο δικηγορικό γραφείο του Τριαλώνη Μιχαήλ και συνεργατών , δικηγόρου στον  Άρειο Πάγο, με κύκλο συνεργασιών με εμπορικές  εταιρείες σε όλη τη Δυτική Αττική.

Από φοιτητής ακόμη έτρεφα  ένθερμο  ενδιαφέρον  συμμετοχής στα κοινά, καθώς  είχα  αναπτύξει έντονη συνδικαλιστική δράση στο Πανεπιστήμιο, αποτελώντας και μέλος του Συλλόγου Φοιτητών Νομικής  « ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΡΝΑΛΗΣ», μέλος της Γενικής Συνελεύσεως Τμήματος της Σχολής μου , Γραμματέας της φοιτητικής παράταξης ΠΑΣΠ Νομικής, συντάκτης του πολιτικού περιοδικού “homo nomicarius” , έγκριτου λεξικού νομικών όρων και Πολυκώδικα - διδακτικού εγχειριδίου των φοιτητών και υπεύθυνος  διοργάνωσης και συντονιστής νομικών  και πολιτικών εκδηλώσεων, σχετικών με το βασικό αντικείμενο σπουδών της Νομικής. 

Είμαι, ακόμη, μέλος της  ELSA στη Κομοτηνή,  οργάνωσης νέων νομικών- δικηγόρων και φοιτητών των Νομικών σχολών, και αρθρογραφώ, κατά καιρούς  σε διάφορα site, πολιτικού και κοινωνικού περιεχομένου, και περιοδικά ( περιοδική έκδοση νέων και ασκούμενων δικηγόρων Αθήνας Ν.ΕΑΝΔΑ). Στο παρελθόν είχα διατελέσει και συμμετάσχει, ως μέλος και βασικός ομιλητής  της λυκειακής  ομάδας  του σχολείου μου  (Εκπαιδευτήρια Διαμαντόπουλου) στους Πανελλήνιους αγώνες Επιχειρηματολογίας «Λόγος- Αντίλογος», με επαίνους  συμμετοχής.

Παίζω τένις, παλαιότερα ήμουν και μέλος του Αθλητικού Σωματείου Χαϊδαρίου ΑΟΑΧ, και υπήρξα αθλητής TAEKWONDO , κατέχοντας τίτλο DAN και μαύρη ζώνη. Μιλώ αγγλικά, ισπανικά και γαλλικά.