Μαζί για το Χαϊδάρι

Γραφείο συνδυασμού

Στρ. Καραϊσκάκη 81
Χαϊδάρι
12461
2105811930
kostasfourlis@gmail.com

Η Χρονοπουλου Κωνσταντινα, υποψηφια Δημοτικος Συμβουλος με το συνδυασμο "Μαζι για το Χαϊδαρι".

2014-04-08 23:06

Γεννήθηκα στο Χαϊδάρι το 1979, σπούδασα στην Πάτρα από το 1998 έως το 2003 και ζω και εργάζομαι στο Χαϊδάρι από το 2003.  Είμαι παντρεμένη με το Νίκο Τσέτσο και έχω δύο κόρες, την Έλενα και την Ασημίνα – Μαρία.

Είμαι απόφοιτη του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών της Πολυτεχνικής σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών.

Από το 2006, προσφέρω τις υπηρεσίες μου ως Πολίτικος Μηχανικός με δικό μου γραφείο που διατηρώ στο Χαϊδάρι και συνεργάζομαι με Ελληνικές και Ξένες εταιρείες. Έχω ασχοληθεί με στατικές μελέτες σε αρκετά έργα στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στη Ρουμανία. Ως το 2006 εργάστηκα σε μελετητικό γραφείο με ειδικότητα στις μεταλλικές κατασκευές στο Κολωνάκι.

Η βασική μου εκπαίδευση ολοκληρώθηκε το 1996 αφού απεφοίτησα από το 3ο  Λύκειο Χαϊδαρίου, το  6ο Γυμνάσιο και το 3ο Δημοτικό. Γνωρίζω άριστα Αγγλικά και στο λίγο ελεύθερό μου χρόνο ασχολούμαι με το τένις και το pilates.

Η αναλγησία των πολιτικών μας και η δύσκολη σημερινή πραγματικότητα με ώθησε να ασχοληθώ με τα κοινά, να στραφώ σε ανθρώπους που δραστηριοποιούνται με στόχο ένα καλύτερο μέλλον και να συνομιλήσω μαζί τους.

Το όραμα και το πρόγραμμα του κ Κ. Φουρλή με έπεισε και με έκανε να πιστέψω  και να συμπορευτώ με την παράταξη του.

Στόχος μου είναι να βελτιωθεί το βιοτικό επίπεδό μας και να γίνει καλύτερο το μέλλον των παιδιών μας. Αυτό απαιτεί συγκεκριμένα βήματα και λεπτομερή σχεδιασμό γιατί οι πόροι του κράτους μας είναι πλέον λιγοστοί. Οι χειρισμοί για βελτίωση του οικιστικού περιβάλλοντος που ζούμε καθημερινά και των υπηρεσιών που λαμβάνουμε από το Δήμο είτε πολιτιστικών είτε πολιτικών, απαιτούν πρόγραμμα και επιμονή. Ο ρόλος μου θέλω να είναι καθοδηγητικός και αποτελεσματικός στην εύρεση λύσεων των προβλημάτων που παρουσιάζονται σε κάθε κοινωνία, όπως ακριβώς καλούμαι να πράξω και μέσα από τη δουλειά μου.